loading...
گروه اینترنتی خرمگس
گروه خر مگس بازدید : 860 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

ایمیل شماره چهل و دو

 

 

.

.

.

.

.

بچه که بودم زنگ زدم ۱۱۸ فوت کردم!
 
بعد خانومه گفت تلفن شما کنترل میشه بیب بیب بیب…!
 
داشتم سکته میزدم سریع قطع کردم
 
سیم تلفنم کشیدم
 
رفتم بیرون در خونه رو هم قفل کردم!
 
فقط کم مونده بود از کشور خارج بشم
 
:|
 
.
.
 .
.
.
.
والــدیــــن گـرامـــی‌ ..
 
اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده ..
 
اون اس ام اس از دوست پسرشه ..
 
قلم پاشو میتونید خورد کنید
.
.
.
.
.
 
ﻣﯿﮕﻦ ﯾﻪ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﭼﺮﺍ ﺩﺭﺱ ﻧﻤﯿﺨﻮﻧﻪ؟
ﯾﻪ ﺳﺎﻝ ۳۶۵ ﺭﻭﺯﻩ
۵۲ ﺭﻭﺯﺵ ﺟﻤﻌﻪ ﺍﺳﺖ, ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ ۳۱۳ ﺭﻭﺯ
ﺣﺪﺍﻗﻞ ۵۰ ﺭﻭﺯ ﺗﻌﻄﯿﻼﺕ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻧﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ ۲۶۳ ﺭﻭﺯ
ﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ۸ ﺳﺎﻋﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﺸﻪ ۱۲۲ ﺭﻭﺯ ﻭ
ﺑﺎﻗﯽ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ ۱۴۱ ﺭﻭﺯ
ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﯾﮏ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺮﺍ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﻭﻗﺖ ﺑﺰﺍﺭﯾﻢ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﺸﻪ ۱۵
ﺭﻭﺯ ﻭ ﺑﺎﻗﯽ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ ۱۲۶ ﺭﻭﺯ
ﺭﻭﺯﯼ ۲ ﺳﺎﻋﺖ ﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﺧﻮﺭﺍﮎ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﺸﻪ ۳۰ ﺭﻭﺯ ﻭ ﺑﺎﻗﯽ
ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ ۹۶ ﺭﻭﺯ
ﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦ ﺭﻭﺯﯼ ۴ ﺳﺎﻋﺖ ﮔﺸﺖ ﻭ ﮔﺬﺍﺭ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﻭ
ﭘﺴﺮ, ﺳﺎﻋﺘﻬﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﯿﻦ ﮐﻼﺳﻬﺎ ﻭ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺁﻣﺪ ﻣﺴﯿﺮ
ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻭ ﺧﻮﻧﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﺸﻪ ۶۰ ﺭﻭﺯ ﻭ ﺑﺎﻗﯽ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ ۳۶ ﺭﻭﺯ
۳۱ ﺭﻭﺯ ﺗﻌﻄﯿﻼﺕ ﺭﺳﻤﯽ ﺳﺎﻻﻧﻪ, ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ ۵ ﺭﻭﺯ
ﺧﻮﺏ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﺎ ﻫﻢ ﺁﺩﻣﯿﻢ ﺳﺎﻟﯽ ۴ ﺭﻭﺯﻡ ﻣﺮﯾﺾ ﻣﯿﺸﯿﻢ
ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ, ﭼﻪ ﺗﺼﺎﺩﻓﯽ ﺍﻭﻥ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﻡ ﺭﻭﺯ ﺗﻮﻟﺪﻡ
ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ ﻭ ﺭﻓﺖ
.
ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻡ ﻫﻤﻪ ﻗﺎﻧﻊ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺷﻦ!
 
.
.
.
.
.
 
 
دو تا دختره داشتن با خاطرات لاغریشون واسه هم افه میومدن…
 
اولی می گه من اونقدر لاغر بودم که
 
وقتی می رفتم حموم مامانم با یه چیزی روی چاه رو می پوشوند تا من توی چاه نیفتم…. !!!
 
دومی می گه این که چیزی نیست،
 
من یه بار یه آلبالو رو باهسته قورت دادم، همه ی فامیلامون میگفتن چند ماهه حامله ای؟
 
:|
 
.
.
.
.
.
.
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ سوﺍﻻﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﺧﺘﯽ ﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﯿﺪﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﺳﻌﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻧﺸﻨیده بگیرم ﻭ ﺻﺤﻨﻪ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺗﺮﮎ ﮐﻨﻢ ، اینه :
ﺁﺏ ﮐﺘﺮﯼ ﺟﻮﺵ ﺍﻭﻣﺪﻩ ؟
.
لامصب ﻋﻮﺍﻗﺐ ﺑﻌﺪﯼ ﻧﺎﺟﻮﺭﯼ ﺩﺍﺭﻩ !
ﻗﻮﺭﯼ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺸﻮﺭﯼ . . .
ﭼﺎﯼ ﺭﻭ ﺩﻡ ﮐﻨﯽ . . .
ﺻﺒﺮ ﮐﻨﯽ ﺭﻧﮓ ﺑﺪﻩ . . .
ﯾﻪ ﺳﯿﻨﯽ ﭼﺎﯾﯽ ﺑﺮﯾﺰﯼ . . .
ﺍﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻩ ، ﺍﺻﻦ ﻣﺼﯿﺮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺁﺩﻡ ﻋﻮﺽ ﻣﯿﺸﻪ !!!
.
.
.
.
.
 
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﻭ ﺧﺎﻧﻤﺶ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻦ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺟﺪﺍ ﺷﻦ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ
 
ﺗﻮ ﯾﻪ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺍﺯﺵ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺧﺎﻧﻮﻣﺖ ﭼﻪ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺩﺍﺭﻩ
 
ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﻃﻼﻗﺶ ﺑﺪﯼ؟
 
ﮔﻔﺖ : ﯾﻪ ﻣﺮﺩ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﻋﯿﺐ ﺯﻧﺸﻮ ﻧﻤﯽ ﮔﻪ ….
 
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺟﺪﺍ ﺷﺪﻧﻮ ﺳﺎﻝِ ﺑﻌﺪﺵ ﺧﺎﻧﻮﻣﺶ ﺑﺎ
 
ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﺮﺩ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺍﺯﺵ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺧﺐ ﺣﺎﻻ ﺑﮕﻮ
 
ﭼﺮﺍ ﻃﻼﻗﺶ ﺩﺍﺩﯼ ؟
ﮔﻔﺖ : ﯾﻪ ﻣﺮﺩ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﺯﻥِ ﻣﺮﺩﻡ ﺣﺮﻑ ﻧﻤﯽزنه…
 
ﺩﻣﺖ ﮔﺮﻡ ﻣَﺮﺩ♥
.
.
.
 .
.
.
 
داداشم داشت نماز می خوند،
منم داشتم آهنگ گوش می دادم،
دیدم وسط نماز بلند گفت “الله اکبر”
فکر کردم شاید صدای موزیک زیاده، یکم کمش کردم، یک دقیقه بعد دوباره گفت
“الله اکبر”فکر کردم شاید بازم حواسش رو پرت میکنه، کلاً موزیک رو قطع کردم،نمازش که تموم شد،
ازش پرسیدم چرا اینقدر”الله اکبر” میگفتی؟
میگه منظورم اینه از این آهنگ خوشم نمیاد، بزن تراک بعدى . .
 
.
 
ینی یه همچین برادر باخدایی دارم من!
.
.
.
.
.
 
 
پدر من هردفعه بعضی محصولات رو بصورت آزمایشی وارد خونه می کنه
 
اگه دید زود تموم می شه دیگه جلوی وارداتش رو می گیره اگه دید تموم نمی شه به تعداد زیاد وارد می کنه
 
.
.
.
 .
.
 
 
یکی از فانتزیام اینه که اگه این ترم مشروط شدم و بابام گفت چرا ؟
 
دستشو میگیرم می برم دانشگاه ردیف آخر میشینیم.
 
بعد کلیپسای شصت سانتی این دخترارو نشونش میدم میگم چیزی رو تخته می بینی ؟
 
تو بودی مشروط نمیشدی ؟
 
از خدا بترس !
.
.
.
.
.
 
دستمو بریدم رو لباسم یه لکه خون ریخته ، شستمش پاک نشده …
 
به مامانم میگم خون با چی پاک میشه ؟
 
از اون اتاق داد زد : خون فقط با خون پاک میشه !
.
.
.
.
.
 
 
رفتم فروشگاه کلی خرید کردم،
 
یارو فاکتورو بهم داده منم با کلی اعتماد به نفس کارت بانکمو دادم بهش،
 
وایساده منو نگاه میکنه!میگم :کارت خوان ندارین؟میگه :
 
چرا ولی کارت اتوبوسو نمی خونه!!
 
 
یکی بمن بگه چرا من انقدر سوتی می دم؟
.
.
.
.
.
 .
 
عکاسی در شرایط بسیار سخت و خطرناک!
.
 
Inline image 2
.
.
اما گرفتن این عکس اونقدرا هم مشکل نبوده…!
 
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Inline image 1

.

.

.

.

.

.

.

.

Inline image 3

.

.

.

.

.

.

.

قیافه دخترا وقتی تو جمع ازشون تعریف میکنی!!

.
Inline image 4

.

.

.

.

.

.

.

نکتشو گرفتین؟!

.

Inline image 5

.

.

.

.

.

.

.

وااااای…دهن شما هم آب افتاد؟؟!
 
.
 

Inline image 6

.

.

.

.

.

.

.

 
این کوچولوا خیلیییی خوشملن لامصبااا!!!
 
.
 

Inline image 7

.

.

Inline image 11

.

.

.

.

.
.

.

یکی از زیباترین نقاشی های سه بعدی!
 
حتی اون مدادا و پاکن هم نقاشی هستن!

.

Inline image 10

.

.

.

.

.

.

.
.

 
قیافه من وقتی دست از پا درازتر به خونه بر میگردم!
 
ولی خدایی خیلی غصم شد واسه این گربه
 
.

Inline image 8

.
.

.

.

.

.

.

میگن تو جهنم یه سری فرشته وجود داره
 
تا میری ی چرت بزنی از اینا میکنن تو گوش و دماغتون!

.

Inline image 15

.

.

.

.

.

.

.

کاش این عکسو هم نشون نامزدای انتخابات بدن!
 
بهشون بگن واسه این میخواین چیکار کنید؟؟

.

Inline image 12

.

.

.

.

.

.

.

Inline image 14

.

.

.

.

.

.

.

.

خیییلییی جغد خووووشککلیه!
 
شبیه بچه درسخونای دانشگامونه!!

.

Inline image 13

.

.

.

.

.
.
.

این کارش چقدر ارزش داره به نظرتون؟!
 
خیلی با معرفته.
 
.
 

Inline image 9

.

.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 24,017
  • کدهای اختصاصی